Bokrecension

Lördag den 24/1-08
Så då har man renskrivit bokrecensionen, känner mig ganska stolt. Jag hatar verkligen att skriva bokrecensioner annars och nu blev den på två A4 papper=fyra sidor!!! Det trodde jag verkligen inte om mig, iofs jämförde jag med en annan bok jag läst så det kan ha varit det som gjorde det mesta. Men satsar man på ett bra betyg får man jobba hårt. Boken jag har läst heter "Flickan som lekte med elden" som är skriven av Stieg Larsson. Jag rekommenderar den starkt till er som gillar att läsa svårtlästa och spännande böcker.



Idag vet jag inte vad som händer, blir nog att städa rummet förmodar jag och sen ikväll blir det att vara med Linnea och några till förmodar jag.

Küsse

Kommentarer
Postat av: SOFIA

skrev du fyra hela sidor på datorn ?? :O :O :O

2009-01-28 @ 22:40:16
URL: http://sofialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback