Desperat?

Tisdag den 27/1-08
Har tänkt på en sak, egentligen är det ganska kusligt att jag berättar om min vardag, ungefär det mesta som händer i mitt liv och vem som helst i hela världen kan läsa det :O Känns ganska kusligt, men jag har själv satt mig i situationen så :D

Dagen har sett ut som följande, So, Sv, Idrott och sedan ett GIGANTISKT hål. Jag och Rebecka bslutade oss för att g åhem till henne och äta(blä för blodpudding) och göra lite engelskatjoffs till muntliga redovisningen på torsdag. Vi gjorde pommes och korv till lunsch. Efter en stund kom Linn också och gjorde oss sällskap. Korven blev VÄLDIGT välstekt skulle jag vilja påstå, men gott var det. När det var en kvart kvar innan NO lektionen skulle börja gick vi tillbaka till skolan. Upptäckte då att våran NO lärare aldrig dök upp så då blev det 40 min till av det långa hålet. Vi fick dock börja tyskan LITE tidigare så det var tur. Vi såg då på film om en djuptfryst man som dom har hittat i Alperna vid Österrike som är äldre än 5300 år :O Filmen var VÄLDIGT långtråkig så vissa somnade ett x antal ggr ;) Kan ni gissa vem? Jo Rebecka, sen somnade också Emelie och jag var påväg. Tur att jag höll mig vaken, eller Pierre kanske jag ska säga. Han kommenterade lite i filmen och snackade med mig ibland så det var tur(A)

Snart är det fotbollsträning!! Okej om typ två timmar oc jag har redan klätt på mig? Är jag desperat? Haha jag skulle nog vilja påstå det, men har man längtat i snart ett halvår så får man räkna med det. Ska kännas skönt att få börja om att träna, att få upp konditionen igen och ja, allt helt enkelt. Är dock ganska synd att flera funderar på att sluta, ganska ledsamt.=/ Efter träningen blir det att kolla genom kemin och tyskan.

Küsse

Kommentarer
Postat av: E

Man kan säga att filmen var för lång :O

2009-01-29 @ 16:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback