En sista chans

Torsdag den 29/1-08
Jag uppskattar verkligen alla fina kommentarer jag fått, ta åt er som har kommenterat! Ska göra ett sista försök för eran och min skull. Så ni som nu inte har något annat för er än att skriva massor av elaka kommentarer kan väl sticka härifrån? Om ni nu hatar min blogg så mycket så kan ni lika gärna sluta läsa den, för eran och min skull.

Dagen började med tyska, vi skulle ha lärt oss en text och kunna berätta den med hjälp av stödord. Så hon sa att vi skulle prata två och två med varandra om texten, jag och Rebecka blev helt förvånade så vi gjorde det ganska enkelt och simpelt för att få det bortgjort. Så helt plötsligt säger hon" Jag kommer nu att gå omkring och höra då ni berättar texten för mig". Jag började kallsvettas, för jag gillar VERKLIGEN inte att prata muntligt med lärare sådär. Så jag satt och pluggade in texten lite extra, trodde att jag skulle klara mig, men då dom sista fem minutrarna var kvar så sa hon att jag skulle berätta för hon. Jag gjorde det snabbt och fick VG+ på det :O Blev helt paff. Efter tyskan hade jag och rebecka en engelskmuntlig sak..lite svår att förklara. Det gick också jättebra, resten av skoldagen var riktigt rolig måste jag erkänna.

Ikväll blir det att vara med Linnea I think eftersom det inte var ngn fotbollsträning...

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback