Gymnasieval

Lördag den 17/1-08

Guten Tag! Kom hem för en timma sedan från öppet hus med alla gymnasielinjer. Måste erkänna att det gav verkligen otroligt mycket. For dit med Rebecka och familjen. Vi skildes åt ganska fort, Rebecka for med dom som skulle ha BF och jag med NV. Fick se när endel höll på med kemi, fysik och biologi. Var verkligen värt att fara dit. Nu känner jag ännu mer för att böjra där. Vill bara få 9:an bortgjord så man kan få börja gymnasiet och lära känna andra människor. Visst dom jag känner är det absolut inget fel på, hahaha men ja. Ni fattar nog. Nu lääängtar jag verkligen. Kommer dock sakna alla underbara människor från grundskolan.






Küsse

Kommentarer
Postat av: ELIN

vad bra! :)<3

2009-01-17 @ 13:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback