Kommentera mera!

Onsdag den 21/1-08
För det första var det verkligen inte många som hade kommenterat inlägget om Obama, synd. Okej kanske inte så många är intresserade utav det ändå..

Idag var den kortaste och roligaste dagen på skolan eftersom vi bara hade fyra lektioner. Kunde dock inte vara med på skidorna för att jag hade feber i förrgår så ja, jag och rebecka gjorde matte....eller hur det nu var. Finns inte så mycket mer att berätta, inget speciellt har hänt idag. Vad jag vet om iaf.

Ikväll blir det att plugga lite tyska samt engelska och efter maten skulle jag vara med Rebecka, kanske.

Küsse


Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag kommenterade faktiskt vad jag tyckte om obama :O =D

2009-01-21 @ 17:25:51
Postat av: Anonym

Jag kommenterade med Obama.

2009-01-21 @ 21:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback