Min kväll

Okej idag måste ha varit den slappaste ever in my life. Okej kanske inte så slapp då..hjälpe som jag sagt tidigare mamma att plocka ihop julsaker. Sedan har jag suttit vid datorn och lyckats fixa till bakgrunden. Kommer ni ihåg att det var massor av blommor förut? Jag har nu suttit och ritat bort allt det så bara den "stora" blomman skulle synas. Jobbigt värre då jag fick göra om det tre ggr? Efter maten for jag och mamma ner till konsum för att köpa godis och lite annat. Såg sedan på Mamma Mia idag, en riktigt ruskigt bra film!

Take care!
Küsse Madelené

Kommentarer
Postat av: Linn, en norrlännings betraktelser

Hej! Fin blogg och ett bra innehåll! Kolla gärna in min blogg och följ gärna med bloglovin' (om du nu skulle gilla den!)



Ha det bra!

2009-01-04 @ 00:14:35
URL: http://edinliinn.blogg.se/
Postat av: S A N N A

grym blogg sweeties! (:

2009-01-04 @ 14:33:59
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback