Obama som en bra president?

Såg ni på nyheterna för en halvtimma sedan då Obama höll sitt tal? Det gjorde jag, visserligen förstod jag bara hälften för att han pratade för snabbt så jag hann inte uppfatta alla ord. Men utav dom jag uppfattade verkar han bra. Eller det har jag insett för ett ganska långt tag sedan. Vad tycker ni, är det rätt att en mörkhyad tar över tronen som president? Kommentera gärna, skulle vara kul att få veta vad ni tycker!=)

Kvällen för mig har vari ganska långtråkig, har dock sett fram emot att se då Obama blev president. Inte så att jag har längtat ihjäl mig, men det är en stor händelse och det är alltid kul att följa.


Hade inget att göra efter mitt hår hade torkat så jag tog kort på det, och ja, nur får ni se hur mitt hår ser ut..just efter det har torkat (A)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Lenea

Wiiie fint och fluffigt! (notera, jag skrev inte krulligt)



Jag tycker det är nice att Obama vart president, han har ju redan börjat tänka om det ekonomiska sättet i USA så dom ska få mer liknande vårat system, vilket är ett jävulskt bra system :D

2009-01-20 @ 19:02:22
Postat av: rebecka

OBAMA SER UT SOM EN BAJSKORV(A)

jag är inte rasist

2009-01-20 @ 19:08:47
URL: http://reeebs.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tror att han kommer få det svårt. För han har väldigt höga förväntningar på sig från hela värden, främst från amerikanerna själva. Nu när det börjar bli lite sämre tider så tror jag att det kan bli klart mycket svårare att leva upp till de förväntningarna.

2009-01-21 @ 17:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback