Ont i magen..

Ja om ni läste rubriken så lär ni fatta vad detta inlägg handlar om. Jag har ont i magen, vet inte om det är att jag är hungrig, om det är för att jag mår dåligt..eller om det är någonting annat. Jag mår inte illa så det är inte magsjuka..

Ikväll var jag med Felicia, vi for först ner till konsum i -16 grader, vi sparkade, våra kinder frös sönder, min rumpa frös, felicias haka frös, allt frös.. När vi väl var på konsum skulle vi kolla om godis/chips/dricka, ja ni fattar. Då kommer det en gubbe fram till skåpet där drickorna stod(vi stod bredvid). Då RAPAR han före han ska öppna, okej nu låter jag som värsta fjortisen. Jag bryr mig inte om att fölk rapar lite här och var, men fatta vad vi skrattade efteråt. HAHHA! EFer det for vi hem till Felicia och såg HSM2.

SovGott Küsse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback