Skidor..

Okej nu är jag väldigt trött så det här lär inte bli något JÄTTEINLÄGG. Var som sagt ikväll med Linnea, Victor och Elin. Vi gjorde inte särskillt mycket så ja..finns som ingenting att berätta med det. For därifrån för tat jag insåg att vi hade skidor imorgon och jag var tvungen att hitta mina. Så jag går ut och kollar och gissa vad, jo jag får alla skidorna på mig. Trevligt? Onej, visst skidor är inte tunga..men är man trött så blir man fort sur över småsaker. Så där sätter jag mig och börjar, helt ärligt att snyfta, vet inte om det var för skidorna. Det tror jag inte..utan av allt annat som händer nu..känn ingen medkänsla, var bara tvungen att skriva av mig.

Ska lägga mig nu, är dödstrött.

Take Care!
Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback