Tjejmiddag

Fredag den 23/1-08
Ursäkta åter igen för ett sent inlägg men jag har inte hunnit skriva förräns nu. Direkt jag kom hem började jag på bokrecensionen som blev fyra sidor?! Ska nog försöka att korta ner den, blev ganska mycket egna tankar och reflektioner, kanske lite för mycket..

Har också kommit på idag att man snart måste söka inför gymnasiet. Känner mig ganska sent ute så jag gör nog valet imorgon eftersom vi ska lämna någon lapp till våran syv eller syo eller vare nu heter.. Har bara ett val..Natur..sen vet jag inte. Jag får väl knåpa ihop någonting som jag skulle kunna tänka mig att gå, som OP eller så..

Ikväll blir det tjejmiddag. Har längtat nästan hela veckan, känns superkul. Vet dock inte vad vi ska göra allt mest men det får vi väl se då antar jag ;)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia

fyra sidor! jag blir glad om jag lyckas knopa ihop 2 sidor.

2009-01-23 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback