ursch

Måndag den 19/1-08
Ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag har verkligen inte mått så pass bra för att ens kunna kliva upp ur sängen. Gårdagen var hemsk, riktigt hemsk, jag orkade knappt gå upp ur sängen och hade lite mer än 40 graders feber. Jag åt nästan ingenting alls(även fast man helst ska försöka äta när man är sjuk). Jag tog in en massa alvedoner och ja..jag sov nog bort hela dagen i princip. Jag kanske var vaken högst fyra timmar under den dagen.

Idag känner jag mig dock bättre, tempen ligger nu kring 37-38 grader så lite feber har jag fortfarande. Är dock mycket piggare idag men känner mig verkligen otoligt ledsen. Fotbollen börjar om imorgon och gissa vad? Jo, jag får inte vara med på träningen, den träning jag längtat till i flera månader..fyfan säger jag bara. Aja, får fara på nästa träning..men ursch..ja ni kan nog inte fatta hur mycket jag har längtat.

Får se om jag skriver ett inlägg senare idag, jag lär nog orka det.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea

:(:(kryaa(L)

2009-01-19 @ 17:49:13
URL: http://lbtheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback