Ut och gå

Onsdag den 7/1-08
Hallå, här sitter jag och är  nästan genomfrusen. Har nyss varit ute och gått med Julia i mer än en timma. Känner mig riktigt stolt, och kul var det..även fast kylan bet i mina kinder och ben. Skönt var det också, såhär på förmiddagen. Sov också relativt mycket i natt, somnade vid två och gick upp halv tio. Kanske jag har börjat vända på dygnet? Vem vet..

Imorgon börjar skolan om, för dom flesta..men inte på min skola. Rektorn avgjorde att dom som hade IG i något ämne eller låg efter i något skulle på fara på skolan dom här två dagarna eller den 19 dec, så dom som hade gjort klart allt fick vara hemma. Skööönt, vi har dock en hemuppgift som vi ska göra under dom två dagarna, på torsdag och fredag. Men det kan man väl få ge med sig va?

Så fin låt, gick dock inte göra så man kan lyssna på den här utan ni får klicka på den här länken.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback