bajskorv

Såja, nu har man duschat sig fräsch och snart sticker man till Linn. Haha hon är allt söt och jag berättar inte varför, hon bara är det .p.g.a vissa anledningar :] Aja. Magen min mår fint än så länge och jag tror lillebror bara fick en sur uppstöt eller något. Småbarn överreagerar ju så mycket så man vet inte om do mhåller på att dö då dom fått en sticka i lillfingret.
 
Haha jag tackar och bockar för mig. Blir nog inget mer bloggande för min del resten utav denna helg så jag återkommer på söndag :)

Ha en trevlig helg!

JUSTE jag ska bara hälsa till Jakob att jag är längre än dig. Så nu står det 1-1 ;)

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Sv. Hihi. Jag tyckte att jag klarade av det bra;)

2009-07-24 @ 23:38:57
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/
Postat av: linn

Ville bara säga att jag har startat en frågestund på min blogg:) Om du vill så får du jättegärna ställa nåra frågor:) KRAM

2009-07-25 @ 18:03:26
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback