Byskemarknaden

Fredag den 24/7-09

Har idag varit på Byskemarknaden, träffade där Jakob och det var riktigt trevligt! Tyvärr inte lika kul att min lillebror hade spytt just före jag kom tillbaka till mamma och pappa(for in dit med familjen). Jag som verkligen HATAR magsjuka och folk som spyr. Så då har man bara magsjuka som väntar då. Passar söndag kväll bra för att en spyarkväll? Hahhaa okej nu ska jag inte vara så negativ. Vi hittade trots allt ett par löparskor till mig (A)

Ikväll blir det löpträning och det känns riktigt bra. Efter det blir det bara att mysa med famijen. Ska se om jag sticker till konsum och köper något gott och kryper sedan ner framför tv:n. Känns som en riktigt bra idé.

Imorgon sticker jag till mormor och morfar och sover där från lördag-söndag så det blir inget bloggande då.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback