Förbannade lockar!

okej det blev ingen träning ikväll, dom hade tydligen ställt in den. Tur att Cornelia var ute och sprang med sin pappa så att hon kunde säga till mig att den var just det, inställd. Så då blev det att fara hem och träna hemma istället. Gjorde en massa situps, armhävningar, rygglyft, benlyft osv. Så nu har jag träningsvärk, nå naaaanting. Vilket är det härligaste jag vet! Så då blev man ju lite glad..

..fast jag blev direkt sur på mitt hår. Jag vill raka av mig mitt hår! Ja ni läste rätt. Det är fult, äckligt och alldeles för tjockt för att kunna leva med. Måste ha det uppsatt 24/7 och jag som inte ens passar i uppsatt?! Ååh...



Bye bye skruvlockar och vanliga lockar. Imorgon är ni borta!!!

Haha okej jag skämtar, men det är väldigt frästande att göra det just nu!

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är fin i lockarna! :)

2009-07-28 @ 00:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback