Ett snyggt lik

Söndag den 26/7-09

Ojj shiet, är det den 26 redan? Det trodde jag verkligen inte.. Gahh tiden går så jäkla fort nu alltså.

Ja min helg har varit riktigt trevlig. Började med att jag var med Linn i fredags då. HAHA hon är för söt den tjejen alltså. Vi såg två filmer, båda med Jim Carrey. Haha den killen är störtskön alltså. Alla hans ansiktsuttryck, alla hans handrörelser, allt med han får en bara att gapa av skratt. Kan säga att den kom en glädjetår där i första filmen vi såg med han, Den galopperande djurdetektiven. Efter det började vi se någon film med ett jättekonstigt namn, men vi såg på Yes Man istället. Det kan verkligen inte finnas någon roligare person än han? Så här får ni en fin bild på självaste Jim Carrey!



Jag vill vara gift med han, då får man sig ett gott skratt hela livet ut och kan leva i minst 200 år. För ett gott skratt förlänger livet, eller hur det nu va?

Sedan for vi då till mormor och morfar på lördagen. Har börjat läsa på en ny bok som är skriven av Peter James. Den heter "Ett snyggt lik" och är lika ruggigt bra som "Levande begravd". Så jag läste den på vägen till mormor och morfar.



Här har vi den alltså. Läsläsläs!^

Iaf, när vi kom fram till mormor och morfar blev det att fika samt kolla på gamla bilder. Haha jag såg bokstavligen ut som ett troll och ska bara för det ta ett kort på ett kort(haha) och lägga in så ni får se. Efter vi hade kollat genom alla deras hundra miljoner kort så åt vi middag. Efter det blev det uppehåll med regnet, som hade öst ner hela dagen, så jag gick ut och gick en bit. Helt plötsligt stannar den en bil bredvid mig och några fulla norrmänn frågar om jag ska följa med dom till någon fest. Jag tackade nej och dom körde vidare, haha. Sedan blev det att se på tv och spela kort mesta dels av kvällen innan jag lade mig för att fortsätta att läsa på boken.

Så nu sitter man hemma och lyssnar på musik. Ikväll blir det träning, ska bli riktigt skönt!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback