Vackra färger!

Onsdag den 8/7-09

Nu känner jag mig riktigt duktig. Har varit ute och sprungit och klockan är inte ens tolv(okej den kanske är det då jag har skrivit klart inlägget). Så då har jag hela dagen på mig att göra något, nyduschad, fräsch och allt! Hur som helst tog jag en kortare runda idag för att mitt knä skulle orka med det och som tur var gjorde den det! =) Så nu sitter jag här i en handduk och ska snart klä på mig. Vet int evad dagen har att erbjuda, men det blir säkert bra :)

Såhär ser mitt knä ut just nu om ni är intresserade:



Vackra färger och allt också, lite gult, blått, lila, rött och grönt. Nästan regnbågens färger va?

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback