Äckelpäckelskit

..haha ja det är mitt nya ord^ Jag, Linnea, Victor och Elin gick ner till Ok för att köpa nå godis. Blev dock bara Elin och Linnea som köpte något. Så vi gick och satte oss då dom andra kommer på att dom ska göra något som kallas för "schneee" "schnöööö" eller hur det nu stavas. Alltså en massa grädde, kakao och socker, ihopblandat. Så dom köpte grädde på OK och sedan sticker vi hem till Victor. Ja jag kan ju inte säga att det var äckligt, men i längden så blev man illamående. Så vi tävlade om vem som kunde äta flest skedar utav det, Elin och Victor klarade sig längst...

Haha ja det var min kväll iaf. Nu ska jag lägga mig och sova(typ).

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback