Bada

Lördag den 27/6-09

Idag har det varit äckligt varmt ute. Alltså verkligen äckligt varmt! Var och badade med familjen i sjöbotten, tillsammans med en annan familj. Man kunde knappt ligga och sola utan att det blev för varmt, sanden kunde man inte heller gå på. Kändes som att man var utomlands, fast mer torrt i luften. Skulle nog kunna klara av den här värmen om det var med fukt i luften som det är utomlands. Ja hur som helst var det väl ganska trevligt. Var med Erik och hans kompis, badade och träffade Simon som var där med hans två kompisar också. Retsen vill jag inte berätta, det får mig bara att må dåligt..

Jag måste snacka med dig nu!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback