Börjar blöda ur örat?

Var med Linnea och Elin ikväll, bara för att få komma ut från mitt instängda rum och röra på mig. Blev att vi inte gjorde sådär jättemycket, spelade lite GH metallica osv. Så vid elva började jag gå hemmåt, blev ganska trött. SÅ jag gick sakta hemma då jag känner att det rinner något ner från kinden, vad är det? Jo BLOD! SÅ jag skyndar hemmåt, som tur är så blev det inte sådär jättekraftigt. Vars det kom ifrån vet jag inte heller, från örat va rdet ju iaf, men inte vars ifrån. Så pappa kollade upp det och antog att det var någon "blåsa" som hade spruckit. Eftersom mitt öra var ganska uppsvullet.

Jag möts dock av en glad överraskning. Linn hade kommit med blommor, hemmaplockade, som det stod "krya på dig!" på. Ursch vad glad jag blev! Tack så jättemycket Linn!!<3



Nu måste jag lägga mig, MÅSTE få sova inatt.

Küsse


Kommentarer
Postat av: LeNNeaH

Linn är så göölliiig :D



Krya på dig människa :o vill ju inte ha dig vridandes i smärta hela sommaren :O

2009-06-19 @ 12:10:35
URL: http://lenneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback