Kantor..

Lördag den 6/6-09

Jag är sur och förbannad och helt jävla överlycklig!

Även fast klockan ganska strax bara är två har jag hunnit med massor idag. Vaknade klockan 9 och for till stan med mamma, köpte där den 4:e boken i Twilight serien. Får dock inte läsa den :( Vilket ganska är ganska bra, annars har jag läst ut den innan sommarlovet..och då blir jag ännu med ledsen. När jag kom hem kom Linn förbi och vi for till kyrkan för att öva inför skolavslutningen. Så då kommer vi dit ganska tidigt så vi börjar då och ska sjunga. Jag ska sjunga "Summertime" som då vanligtvis är väldigt ljus, men jag ska sjunga den mer mörk. Iallafall så börjar han spela och säger sedan "När det här går väl inte?" Vadå går inte? Jag brukar alltid sjunga så mörkt. Han ska inte komma och säga något... Så vi fortsätter och när jag är klar säger han "Blir nog bra...". Linn ställer sig då för att sjunga och sjunger verkligen jättevackert! Hon får en massa berömm som hon naturligtvis är förtjänt utav. Så då sjunger hon igen och sedan ska jag sjunga. Då blir han allvarlig och säger samma saker i princip. Jag kan verkligen inte komma överens med han!! Sedan klagar han på mig för att jag råkade skriva lite fel då jag skickade ett mail till han om vilka noter vi skulle ha... Inte nog med det! Han spelar helkonstigt så jag kommer totalt att göra bort mig på skolavslutningen...

Tack för mig!

Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Jag förstår att du är sur, det skulle jag också vara!! Men tänk inte på det för det lätt sjukt bra när du sjöng. Det är bara han som är helt dum i huvudet! Det kommer att bli superbra när det väl gäller:) Jag lovar!

2009-06-06 @ 14:50:29
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback