Nedsatt hörsel..

Torsdag den 18/6-09

Jag har nedsatt hörsel på mitt ena öra fortfarande, det är så jäkla jobbigt.. Ursch! jag hoppas verkligen att svullnaden går över snart så att min hörsel kommer tillbaka, om den nu gör det vill säga. Sedan har jag inte fårr höra något om Maja som gjorde sig jätteilla igår. Kollar lagets hemsida stup i kvarten, är riktigt orolig för hon..

Har dessutom varit ute och solat en timma nu på förmiddan, rån 11-12. Nu har jag tagit en paus p.g.a att solljuset är som starkast mitt på dagen och att man då löper större risk för att få hudcanser. Så jag uppmanar er till att inte sola mitt på dagen, bara för erat egna bästa :)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback