ojdå

Söndag den 14/6-09

Oj vad många det redan har varit inne på min blogg och klockan är just och pass ett på dagen! Känns ju faktiskt lite kul att kolla statistiken nu :) Idag är mitt humör lite bättre än vad det var igår. Gårdagen var väl inte sådär jätterolig, men jag överlevde ju iaf.

Under dagen var jag med Linnea, Linnea och Elin. Vi spelade då GH Metallica, var riktigt roligt! Efter det for jag hem och hoppades på att någon ville följa mig till joypeak, så blev inte fallet och jag var med på kavrtersfesten ist.

Idag blir det nog bara att ta det lugnt. Det är träning ikväll och jag känner verkligen inte peppen för det, så jag får vila upp mig tror jag..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback