Släptåg

Torsdag den 11/6-09

Jag är ledsen, men ska ändå försöka att få till ett någorlunda(hur det nu stavas?) inlägg.

Hade idag "släptåg" som det så fint heter. Fast jag tycker inte att det är något längre, det är varken någon släp eller tåg längre.. Aja. Vi började med att spela mot lärarna som faktiskt gick ganska okej för mig(matchen igår gick åt h*lvete) vilket jag inte trodde. Vi ledde med 2-1 tills det var tjugo sekunder kvar av matchen, då reduserar(stavning?) lärarna till 2-2. Aja, det var då roligt iaf=) Sedan blev det att skynda sig att byta om för att sedan se några andra spela Brännboll mot lärarna. Tror vi vann då, har ingen aning :S. Sedan sprang vi till gympasalen och såg på det sk. "släptåget" då folk sjöng, dom delade ut priser osv. Gissa vad jag vann? EN MILJON KRONOR!! Hhaa ne skoja. Jag vann av tjejerna i åk. 9 i "komsomduintebrukar"-dagen. Haha blev en helt konstig mening, aja. Jag vann då iaf, vilket var riktigt roligt! :) Sedan vann Adam, Ville och Pierre av killarna. Dom kunde inte bestämma vem som hade klätt ut sig bäst så alla tre vann.

Ursch känns så hemskt att det var sista gången...allt har varit sista gången nu..ååh jag vill inte skriva mer.

Min fina outfit under "komsomduintebrukar"-dagen...



Bilder från i tisdags:


Rebecka och Linn badade.


Vad vi gjorde här behöver ingen få veta. (Tagna från Rebeckas blogg^)


(Tagna från Linns blogg)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback