tjolllllahopp

Måndag den 15/6-09

Jag kan fortfarande inte fatta att vi har sommarlov. Känns bara som att vi har kompdagar för tillfället eftersom vädret är helt kasst. Aja, man får göra det bästa utav situationen ;)

Var idag med Linn på stan, hahah det var råskojj! Var och åt på frasses, vi satt ute och som vanligt kommer det små fåglar och tigger mat. Linn skulle då försöka att mata en fågel i handen, så hon sitter och håller i ett pommes då det helt plötsligt kommer en fågel från tomma intet och tar den. Hennes reaktion är obetalbar! HAHAHA! Ja det var då kul. Sedan träffade jag Jakob vilket var trevligt och Linnea just före vi skulle fara.

Det enda jag köpte blev ett par jeans shorts. Har inte orkat ta kort på dom så ni får väl fantisera om hur dom ser ut ;)

Küsse

Kommentarer
Postat av: Mia R

haha ja jag har redan målat upp en bild hur shortsen ser ut ;)

2009-06-15 @ 16:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback