Utvecklingsmatch

Torsdag den 4/6-09

Känns som att jag börjar bli dålig på att uppdatera... Fast jag har som inget att skriva om heller så.

Gårdagens resultat blev bara på rena turen, 2-2. Vi spelade så gryyyyymt bra och förtjänade verkligen att vinna, men vad händer när det är två min kvar av andra halvlek? Jo det blir redusering med 2-2(vi ledde med 2-1). Känns bara helt...surt, men nu vet vi ändå att vi spelar så pass bra så då kan vi vinna nästa match, eller hur?

Ikväll blir det match med utvecklingslaget, känns....inte sådär jättebra. Ska försöka att göra mitt bästa även fast jag verkligen inte är i form för en utvecklingsmatch. Aja, vi får se hur det går...

Küsse

Kommentarer
Postat av: julia

tack!=)

2009-06-04 @ 16:17:56
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: linn

hur gick utvecklingsmatchen!?:D

2009-06-05 @ 15:59:51
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback