Ett väldigt ovanligt inlägg.

Tisdag den 17/3-09
Börjar även det här inlägget med ETT STORT GRATTIS TILL SKELLEFTEÅ AIK som vann sista avgörande finalen mot Lidköping. Det måste ha varit den mest spännande matchen jag sett på VÄLDIGT länge. Ända in i sista(6:e) perioden var det spännande. Måste också ge ett grattis till Dahlberg(som stod i mål) för en otroligt bra insats. Nu är det bara att peppa inför Semifinalen!

Sammanfattar gårdagen medans jag håller på. Kommer att bli ett väldigt konstigt inlägg känner jag. Var med Rebecka på kvällen, kollade i skolkataloger(från när man gick i 7:an). Haha jag tycker vi hade väldigt trevligt och kul. Efter hon for kollade jag på matchen med pappa som var väldigt inne i spelet. Många fula ord och många skrik kom från pappas mun. Hehe men han är som han är=)

Idag är det verkligen jättehärligt ute! Solen lyser och det är tretton grader i solen. Sitter nu hemma under hålet och äter lunch och bloggar som ni ser. Har redan suttit ute i lite mer än en halvtimma. Ska se om jag orkar och hinner att sätta mig ute igen. Ursch vad jag längtar till sommaren!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback