Mästarnas Mästare

Är jag den enda i hela världen som brukar se på Mästarnas Mästare på ettan? Hehe skulle va kul om ngn annan gjorde det också :] Hur som helst så går det programmet ut på att ta med 12(?) gamla elitidrottare som ska kämpa mot varandra i olika grenar, som styrka, smidighet osv. Orkar inte ta med alla men Malin Moström och Per Elofsson blev dom två kvarvarande. Gissa vem som vann, jo lille per (A) Jag hejade faktiskt på han helatiden och insåg att han skulle vinna mot hon. Han hade vunnit dom flesta tävlingarna så han hade en ganska stor chans :)

Träningen ikväll gick skit, som den alltid gör när den är innomhus. Det gör inte saken bättre att jag typ har stukat foten heller? Aja..


Han som vann då^                                                                

Och hon som blev tvåa^

Sovgott,
take care
und küsse!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag såg på mästarnas mästare! ;P

2009-03-18 @ 17:07:46
URL: http://miiaa94.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback