Skärp dig

Onsdag den 25/3-09

Jag har verkligen blivit dålig på att blogga nu känner jag. Ska försöka att få ihop ett litet inlägg iallafall. Har idag haft nationella proven i engelska, uppsats skrivning. Gick faktiskt bra. Ett G får jag och som vanligt blir jag nöjd med det. Man kan alltid jobba upp betyget om man nu skulle bli sänkt p.g.a provet. Fast det har faktiskt gått väldigt bra på dom nationella proven hittills så varför skulle inte det här gå bra? :) Känner mig riktigt glad idag så jag ser allt positivt, ni kanske märker det på inlägget också.

Ikväll ska jag till Elin, hon fyller 16 och det vill man inte missa. Många som fyller år nu i mars känns det som :O Hur som helst tror jag att det blir kul.

Ska försöka att börja lägga upp lite bilder snart..

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback