SOMMAAAAAR

Måndag den 16/3-09
Kan man vara gladare?! Näe jag tror inte det, okej man kanske kan må bättre men just nu är jag jätteglad. Fint väder är det ute så snön börjar töa bort=sommaaar! Känns som att jag har så mycket att skriva just nu.

Sommaren är påväg vilket leder till att skolan slutar och man får vara ledig. Då till hösten börjar man gymnasiet och kan börja om på nytt. Kommer dock sakna alla från skolan, sådana man är med hemma och sådana man bara träffar på skolan=/ But that's life you know. Sedan allt tjat med sommarjobb, jag vet verkligen inte hur jag ska söka och VAD jag ska söka. Ja..vi får se hur det här går. Har dock inte sådär jättekris med pengar så jag skulle inte dö om jag inte fick något sommarjobb heller. Vad ska ni söka?


Saknar sommaren, turkiet och mitt mörkbruna hår!

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback