Vilket skämt?

Har inte orkat uppdatera bloggen idag-ni får leva med det hädanefter. Var med Linnea ikväll också, trevligt som vanligt. Såg ungefär 1½ timma av Sagan Om Ringen II, sedan skulle vi se slutet av Melodifestivalen. Det måste helt klart vara ett skämt. Okej ni som nu tyckte att operasångerskan var bra kan lika gärna gå härifrån-ja jag är sur. Kan sverige skämma ut sig mer? Okej om Snälla, snälla hade kommit vidare hade jag..ja jag vet faktiskt inte vad jag skulle ha gjort. Någonting iallafall. Jag ska inte klaga på dom som nu gillade hon, men hellre EMD, SARAH, eller någon annan.
Tack för mig.

Küsse



Ville bara säga grattis till SKELLEFTEÅ AIK som ikväll vann den 6:e matchen med 5-2. Hela matchen var verkligen jättespännande! Håller tummarna för er på måndag då den avgörande matchen spelas.


Grattis till David Rundblad som gjorde 2:a målet från mittplan(inte för att det kanske är så ovanligt?). Sedan gör det ingenting att han är väldigt söt också^

Kommentarer
Postat av: julia

rundbald och tim(L)(L)(L)(L)

2009-03-17 @ 16:46:46
URL: http://julialindhh.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jo det är ganska ovanligt, eftersom det där var rundblads första elitseriemål någonsin? ;)

2009-03-17 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback