Vinnaren av Let's Dance 2009

Hela kvällen har gått åt att bara ta det lugnt, som jag tycker är ganska skönt. Träningsvärken i benen blev bara värre så jag skulle knappt kunnat gå.. Så hela kvällen har jag suttit framför tv:n. Knappt ätit någonting, var massor med chips och ostkrokar som bara stod där och väntade på mig. Åt ingenting, annars brukar jag proppa i mig. Är det något fel på mig? Ganska mycket

Hur som helst så såg jag Let's dance, som jag älskar. Synd bara att Morgan åkte ut i Semifinalen=/ Han och Laila skulle ha varit perfekta för finalen, men tyvär blev det inte så.. Hur som helst var finalen den bra med, synd bara att Magnus vann. Visst han har utvecklats enormt men han har aldrig visat att han verkligen kan dansa. Laila hade självklart ett försprång eftersom hon hade dansat förut..men ja, jag tycker fortfarande att hon eller Morgan skulle ha vunnit. Vad tycker ni?

Küsse


Kommentarer
Postat av: julia

MAGNUS ÄR BÄSTTTTTTTT

2009-03-28 @ 13:11:26
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback