En väldigt annorlunda dag på stan

Okej, det här måste vara en utav dom konstigaste dagarna på stan jag har varit med om iallafall.
Började med att jag, linn och linnea for in till stan då. Började kolla runt och hittade snabbt vad Linnea skulle ha, vilket var skönt :) Det började smått regna så vi skulle skynda oss till CK, då står det en ung kille där och frågar om jag vill ha en vit ros. Jag säger "Ja tack!" och då får jag den. Han börjar då fråga vem jag ska rösta på till EU-valet? Jag är inte ens 18?! Hur som helst så började han babbla på medans han gav en till Linn också. Han ville att vi skulle rösta på Centerpartiet, men nog om det. Vi gick då omkring inne på CK, Linn for till någon kaninträff och jag och linnea bestämmde att vi skulle börja dra oss hemmåt. Jag gick tvärt förbi H&M och köpte tre par trosor.


79,50:-

Vi gick då mot busstationen, det var tjugo minuter tills nästa buss skulle gå. Så vi satt oss för att vänta, då kommer det en man och är påväg att sätta sig bredvid mig på bänken. Jag lägger bort väskan så att han rymms. Han sitter där ett tag innan han går därifrån, jag tänker inte mer på det. Han kommer då tillbaka efter kanske fem minuter.

-Hej! Har du sett den här filmen?
-Erm...näe det har jag inte..
-Då kan du få den! Jag fick den när jag var och köpte Aftonbladet och jag har redan sett den, så du får den!
-Jaha..erm tack!

Haha så då fick man sig en film också, känns som en lyckad men ändå märklig dag på stan.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack:D!



Vilken film var de?:D

2009-05-23 @ 20:33:02
URL: http://annacarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback