Gladiator sandaler

Lördag den 16/5-09

Gårkvällen var mycket trevlig, med mycket folk och skratt =)

Idag har jag och mammsen varit till stan. Var egentligen meningen att jag, Linnea och Linn skulle fara men Linnea hade inga pengar och Linn trodde jag var sjuk så då for jag med mamma som skulle in :) Skulle lämna tillbaka det vita linnet jag köpte samt kolla om några nya skor till avslutningen. Gick omkring på olika skoaffärer men hittade inte några jag verkligen fäste mig vid. Så då gick vi till en skoaffär som jag aldrig varit till förut, kollde där och hittade ett par jag fastnade för DIREKT. Gissa vad? Det var i min storlek, 39! Har man tur eller inte tur? Så vi köpte dom för 275:- som också var väldigt billigt. Fortsatte sedan att kolla och hittade då min efterlängtade väska okså. Den följde också med hem till mig. Av mamma fick jag skorna och väskan betalade jag själv=)



Küsse

Kommentarer
Postat av: rebecka

Vilken affär vare?(=

vad kostade väskan?

2009-05-16 @ 15:03:51
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback