Jag ska måla hela världen lilla mamma.

Söndag den 24/5-09

Ursäkta för den dåliga uppdateringen. Har haft fullt upp idag så jag har inte haft tid att sätta mig ner och blogga.

Så vad har jag gjort denna upptagna dag? Jo, jag har sett på robinson, talang och sedan målat huset. Blir riktigt fint tycker jag, väldigt annorlunda, men bra=D kanske för att jag hjälper dom? Nä, det blir faktiskt riktigt bra! Kletigt och kallt var det, men vad gör man inte för lite pengar?

Har föressten sett att massor har fått sommarjobb, är jag den enda som inte har fått det? Jag bara väntar och väntar... Hoppas jag får besked snart om jag har fått eller inte.

Küsse

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är inte ensam om det :( fan att dom är så sega på att ge svar >:(

2009-05-24 @ 18:22:34
URL: http://lenneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback