My day

Tisdag den 19/5-09

Hallå, allt bra med er? Förlåt att jag inte bloggade något mer än "tröj"-inlägget. Orkade inte blogga, även fast hela kvällen tillbringades hemma. Hur som helst så ska jag försöka att blogga mer idag, om jag orkar.

Idag har det faktiskt varit en riktigt skön dag. Började med SO, sedan Svenska. Fick tillbaka mitt författararbete och blev verkligen hur glad som helst för resultatet av mitt hårda arbete. Efter det blev det dags för orientering, var då med Julia och Thomas. Tycker vi var riktigt duktiga, hittade alla förutom en. Den som vi inte hittade var det ett jordgetingbo vid dessutom så vi gav upp ganska omgående. Lunch efter det och sedan for jag, Linnea, Alle och Victor hem till Victor. Satt där och tog det lugnt under hålet innan NO:n började. Vi såg där Patrik 1,5. Haha så jäkla bra film alltså, även fast endel scener inte är sådär jättefräscha. Skulle nog ha ganska svårt att kyssa någon av mitt egna kön(ganska intensivt), eftersom jag nu gillar killar. Men vad gör man inte för pengar? Tyska nationella hade vi efter det, vilket gick ganska hyffsat bra.

Küsse

Kommentarer
Postat av: julia

vadå duktiga, vi är bäst;)

2009-05-19 @ 18:36:22
URL: http://julialindhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback