Tröjorna

Måndag den 18/5-09

Har varit en ganska härlig dag idag, eller JÄTTEHÄRLIG har den nog varit. Synd bara att jag hade tjockbyxor på mig, blev liiite varmt. Fick dessutom näsblod på NO:n idag. Bara sådär helt plötsligt började det rinna, så jag springer ut till toan där jag samtidigt får höra kommentarerna "Men ur näsan", haha man kan ju undra hur dom kommer på allt. Hur som helst så slutade det lite fort som det kom, vilket var märkligt. Har inte haft näsblod på flera år :O

Har också fått klass/skoltröjorna idag. Riktigt fina var dom också, synd bara att man inte kunde ha på sig dom p.g.a värmen, men någon dag då det är mulet och kallt ska jag banne mig ha på mig den ;)


Som småsöt :]



Küsse

Kommentarer
Postat av: linn

Skitsnygga;) Men guuud så varma:P

2009-05-18 @ 18:02:07
URL: http://liinnjohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback