bio popcorn, mumma!

Jag längtar verkligen tills imorgon! Såklart efter skolan ;) Näe inte riktigt, men det som händer efter skolan! Ska då möta upp Elin och Linnea, sedan blir det frasses först och efter det NEW MOON! Alla i jag känner(ungefär) har sett New Moon och berättat hur bra den var osv. Såklart man börjar känna sig lite utanför, speciellt då man älskar "serien"! Inte utanför så att man blir utstött, men man blir avundsjuk på dem! Så imorgon kvart över sex sitter vi i biosalongen med popcorn och dricka i händerna, fulla av förväntan då den röda gardinen dras bort och den stora vita duken syns. Jag kan knappt bärga mig! =D

Uppdateringen imorgon blir alltså nästan ingenting. Eftersom jag inte far hem efter skolan. Filmen skulle vara lite mer än två timmar, så jag är väl hemma efter halv tio. Får se om jag orkar att skriva någonting, lär väl vara helt uppspelt I guess.

Nu ska jag kolla genom tyskan en sista gång innan jag somnar.

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

åh jag vill också se den ju!

men hoppas du får roligt<3

2009-11-24 @ 17:33:52
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: L O V I S A

sv: Haha, jaa! :D Den är ju verkligen jättebra. ^^

2009-11-24 @ 21:57:54
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback