En sådan dag som är underbart skön!

Jusakerna är framtagna. Nu fattas bara min lilla julgran, som jag har haft alla år och har tänkt ha kvar i flera år till. Det känns som en väldigt speciell julsak för mig. Okej jag är verkligen inte såhär fjantig, men under jul måste man få vara det, hihi^^ Har ni någon speciell julsak som ni bara måste ha under julen? :)

En julgranskula hade btw gått sönder i julsakslådan. Så det låg massor utav julgranssplitter i hela lådan. Så då var man tvungen att ta upp precis ALLT och sedan packa ner det igen. Fast nog gick det bra det med.

Resten utav dagen har jag sett på film, Troja. Den som gick på tv i..lördags? Hur som helst hade vi spelat in den. Mådde som ni kanske vet dåligt på lördagen, så då passade jag på att se den idag! Den är verkligen hur bra som helst. Får rysningar i hela kroppen genom hela filmen. Allt är så otroligt bra uttänkt, alla specialeffekterna. ALLT!



.....sedan gör det ingenting att det finns tre grymt snygga killar i filmen heller. Lite ögongodis medans man njuter utav filmen vetni ;)

Känner inte peppen för att börja om skolan imorgon, men det är sådant som måste göras. Inte länge kvar nu innan vi slutar. Om man inte räknar med idag så är det 14 skoldagar kvar. Alltså exakt två veckor i skoldagar. Annars är det 18 dagar kvar, om man räknar med helgerna. PEPPA FÖR JULLOV!

Küsse

Kommentarer
Postat av: L O V I S A

sv: Haha! X'D

Gud vilken tur att du bara blev lite förkyld då. :D



Jag har varit hos en läkare idag, men hon visste inte exakt vad det var för någonting. Men jag fick en salva som jag skulle smeta på ögonlocket 2-3 gånger per dag tills de försvinner. :) Och svullnaden har blivit mycket mindre nu! :D

2009-11-30 @ 19:40:21
URL: http://youwantmeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback