Frasses = ME LIKE!

Tisdag den 17/11-09

Jag kommer verkligen aldrig på en bra början. Så det får bli bra så här!

Skolan idag gick väl riktigt bra. EFtersom maten idag inte var särskillt god gick jag, Johanna och Elin till Frasses för att äta. MUMMS säger jag bara! Det var verkligen jättelängesedan jag åt där^^ Sedan har vi börjat med ett "project" på tyskan. Okej inget project direkt, men vi får jobba mer självständigt och planera jobb osv. Superkul kan jag meddela er! Endel hade också svenskaredovisning idag. Alla var verkligen jätteduktiga! Känner mig otroligt nervös.. Jag kommer inte att klara det. Känner det på mig..

Jag träffade även på en gammal klasskompis(haha jag låter som MINST 30..) på bussen idag, Pierre. Så vi satt och pratade och hade väldigt trevligt. Otroligt att det kan skilja så mycket mellan olika linjer!

Så ikväll blir det att träna extra mycket på mitt svenska föredrag samt börja med engelskajobbet och börja bocka av lite saker till tyskaprovet.

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback