Gym

Torsdag den 19/11-09

Visst har dagarna gått ruskigt fort? Redan torsdagafton, snart helg alltså! Längtar grymt mycket, men ändå inte. För då börjar vecka 48 vilket jag inte längtar till. DÅ har vi Biologiprov, Datakunskapsprov och tyskaprov. Samt en engelskaredovisning. Känner jag peppen för det? Nej..

Dagens skoldag gick ändå riktigt bra. På gympan fick man välja lite fritt, så då valjde jag och några tjejer till i min klass att gymma! Var riktigt roligt och jobbigt såklart. Körde lite spinning, roddmaskinen och de andra maskinerna vet jag inte vad man ska kalla..., men roligt var det. Lär väl ha en grym träningsvärk imorgon då?

Nu blir det mat, sedan lite plugg.

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; haha jaha, inte för att jag har sett det pogrammet nån gång men:]

2009-11-19 @ 17:10:22
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Sofie

fin blogg!

2009-11-19 @ 17:25:53
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback