Killar + Gitarrer = AMAZING!

Vetni? En kille satte sig bredvid mig idag på skolan och började spela på sin gitarr. Dock satte alla hans andra kompisar på den andra bänken. Var inte det som var det spännande(alltså att han satte sig bredvid mig) utan då han började spela. Jag ÄLSKAR verkligen folk som kan spela gitarr, speciellt killar! Det låter så otroligt vackert. Håller ni med mig? :)



(Bild tagen från Google)

Nu hade jag tänkt lägga mig och försöka sova. En lång dag framför mig imorgon. Har R-tid, så då blir det en sen dag, as usual.

Küsse

Kommentarer
Postat av: L O V I S A

Jag håller med! :D



sv: Hihi det förståss, men det är ju bra att du springer och hänger med ändå. :)



Jaa, älskar att sjunga! (a)

Jo, jag känner också att det är något som jag verkligen vill lära mej. Så jag är riktigt taggad på att lära mej det. :D

2009-11-16 @ 22:46:43
URL: http://youwantmeh.blogg.se/
Postat av: ELIN

Jaa! Och då killar kan sjunga med. Man liksom smälteeer

2009-11-17 @ 19:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback