Madde, inte Malin

Fredag den 13/11-09

Guten abend! Wie geht's? Näe jag bara skojar. Hur är det med er? Med mig är det bara bra, för tillfället. Hade världens humörsvängning på morgonen efter matten..*suck*. Min mattelärare, min mentor kallar mig för Malin, FORTFARANDE! Han säger till exempel "Malin kan du komma fram och visa din lösning? Vad har du för lösning på 3.145 Malin?" Och tittar på mig. Man blir lite smått irriterad och jag har insett att de andra i klassen också blir det. När han säger Malin och tittar på mig så ropar alla "MADDE!". Hah..

Skönt med helg nu också! Nu får man vila ut, hela helgen! Den där gick ni på va? Såklart har jag läxor att göra. Träna inför två muntliga redovisningar, på engelska och svenska. Känner inte peppen för det alls, men nu är det bara fem veckor kvar. Detta ska jag klara! :)

Ikväll blir det att vara hemma med lillebror. Mamma och Pappa ska ut och äta, så jag och lillebror stannar hemma. Blir nog bra. Känner att jag måste få ta det lugnt^^

Happy, Happy, Happy!

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

Rubriken påminner mig om förra årets skyltsöndag när det är en besserwisseunge som säger åt sin kompis att det heter Näsa inte nos om du inte har sett det så kolla på den 165kGh3I" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=H165kGh3I

2009-11-14 @ 17:53:46
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback