Man märker att vintern är här

Nu är jag hemma och nästan genomblöt. Kommer tillbaka till varför om en stund.

Ikväll kom först Linnea, Elin och Victor hit. Vi gick sedan till Ville i en snöstorm? Okej så mycket snöade det faktiskt inte, men ganska regält. Som det nu också gör. Vilket inte är någonting negativt:D Vi spelade då lite xbox360, spelade poker och..slamsade runt. När vi sedan skulle gå hemmåt(nu kommer orsaken till varför jag är blöt) så står Adam i dörröppningen och pratar med Ville. Jag ser då min chans att kasta en snönboll på honom. Första missar jag och sedan träffar jag honom mitt i bakhuvudet!!! Adam vänder sig om, säger hejdå till Ville och kastar sig på mig. Jag stretade emot länge, men sedan brottade han ner mig, på snön.. Så då blev man blöt och skulle gå hela vägen tillbaka. Som tur var skjutsade Victor mig på hans moppe, saaakta.

Nu ska jag lägga mig. Eller..snart.

Küsse

Kommentarer
Postat av: felicia

SV: Alltså gaalet söta!

2009-11-15 @ 00:41:21
URL: http://duserutsomingalill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback