MVG

Fredag den 20/11-09

Jag är avundsjuk, väldigt avundsjuk. Elmira ska se New Moon ikväll, samt två tycken till i min klass. Dock ska de inte gå med varandra, utan andra kompisar. Lite kul det där. Ja hur som helst vill jag också se den nu! Kommer jag att klara av att vänta tills på tisdag? Det är frågan..

Idag fick vi tillbaka matteprovet. Gissa vad resultatet blev? MVG! It made my day! Känns som att jag kommer att kunna tenta av matte A med ett bra betyg också till jul. Så vad händer ikväll? Själv vet jag inte, ska nog ta det lugnt, så som jag alltid gör på fredagar. Känns ganska bra det med^^

Hur ska jag göra?

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

AH inte dåligt att du fick MVG, jag är stolt över dig vännen:]!

2009-11-20 @ 18:18:03
URL: http://jennyskoja.blogg.se/
Postat av: Mia R

Bra Madde, jag visste det men du bevisade det:)

2009-11-20 @ 22:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback