No feelings at all!

Jag saknar verkligen snön. Skyltsöndagen idag var inte så som den brukar vara. Det kändes tomt, kallt och med no feelings at all! Jag hoppas att snön kommer snart. Kollade på vädret igår och det skulle tydligen snöa imorgon. Bäst för dem att de har rätt! Annars..ja..annars vet jag inte vad jag gör. På vintern ska det vara vinter! Snö som faller utanför fönstren, varm choklad, en mysig filt runt om sig, att vara med dem man älskar och bara lyssna på julmusik!

Annars var dagen riktigt trevlig. Var ett tag sedan man träffade brudarna. Kände mig dock inte hundra, fick otroligt ont i huvudet efter ett tag. Vad det kan bero på vet jag inte. Kanske var för att det var så otroligt mycket folk? Hur som helst har huvudvärken gått över nu.

Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen, sedan får vi se vad som händer. Vissa är ju lediga imorgon ;)

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback