Photoshop

Så var fars dag så gott som överstökad. Mycket tårta blev det kan jag lova, samt lite smått och gott fika också. Lika trevligt som vanligt!

Efter det blev det matten som tog upp min tid. Eller i alla fall två timar ungefär, med liiiiiiiite mellanrum utav bio planering. Vilket jag nu längtar till mer än någonsin. Den 24/11 är det tänkt att jag, Linnea och Elin ska fara och se den. Skulle någon annan vara intresserad, är det bara att höra av sig ;)

Nu ska jag börja planera inför min muntliga svenska redovisning. Visserligen är det mer än en vecka kvar, men jag börjar på grunden nu. Så bygger jag på det allt mer eftersom dagarna går.



Denna otroligt fina bild har min vän Linnea gjort! Jag tycker att hon är otroligt duktig på det hon gör och att hon har lärt sig det på en sådan pass kort tid! :)
Küsse

Kommentarer
Postat av: LeNNeaH

Tack madde!! :D:D:DDD

2009-11-08 @ 18:50:45
URL: http://lenneah.blogg.se/
Postat av: rebecka

Jo det känns riktigt bra! :)

saknar dig!

2009-11-08 @ 19:13:26
URL: http://reeebs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback