Rådjur

Var som sagt ute och sprang idag. Gissa vad jag springer på(inte bokstavligen då)? Tre rådjur som står och äter, eller ja, betar. Det var en riktigt rolig upplevelse! Jag har träffat på rådjur förut då jag har varit ute och sprungit, men nu kunde jag stå och titta på dem ett tag! :)



(Bild tagen från Google)

Nu snart ska vi äta. Gissa vad? Haha jo rådjurskotletter. Känns lite..konstigt, men gott är det^^ Vi har alltså inte köpt det på affären utan min fina pappa har skjutit den. Det låter lite grovt, men ja.. Så har det varit i alla århundraden.

Küsse

Kommentarer
Postat av: jenny

sv; JA det skulle vara roligt, men jag tror det är slut sålt redan:(



ja jag hade bara ont torsdag och fredag men idag är det bra<3

2009-11-14 @ 16:14:01
URL: http://jennyskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback