recollection-minne

Just nu, innan jag skulle börja skriva hade jag verkligen jättemycket att skriva om, men nu. Ja nu är det totalt borta. EN sak av allt kommer jag ihåg. Så vi får väl se om jag kommer ihåg det andra senare.

Idag på musiken började vi med ett project. Jag, Elin, Cissi och Hanna ska ta en låt och ta ut ackord, noter och sedan spela/sjunga den. Jag tror och vet att det kommer bli SKITROLIGT! Vi hade redan riktigt trevligt på denna lektionen då vi bara skulle välja en låt. Så hur trevligt kommer det inte att bli de kommande fyra lektionerna? :) Är nog det första riktigt roliga vi har gjort på musiken, eller ska göra rättare sagt.

Imorgon är det då dags för engelskaprov och nu kan jag banne mig de 300-400 glosorna vi skulle kunna samt grammatiken! Känner mig en aning stolt om jag ska vara ärlig. Kan även tyskaläxan som vi har tills imorgon och matteläxan blev nästan klar ikväll också! Så jag hoppas att jag får sova i natt..

Näe jag kom verkligen inte på vad det var jag skulle skriva. Så ni får nöja er med detta :)

Sovgott

Küsse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback