Stanna för gott.

Lördag den 7/11-09

Nu kan jag meddela er alla där ute i stora världen att det SNÖAR ute, IGEN! Det har inte kommit lite snö heller. Så jag hoppas verkligen att den här snön stannar, for good! Haha kanske inte för gott, men ett jävligt bra tag till!



Såhär ser det ut genom mitt fönster just nu. Eller egentligen tog jag bilden för en timma sedan, så det har kommit betydligt mer snö nu^^ Ser ni att det även snöar på bilden? Det var egentligen det jag ville ha med mest, men ja nu ser ni i alla fall att vi har snö här uppe i norrland ;)

Nu på dagen vet jag inte vad som händer. Har träning 4-5, vilket jag peppar till grymt mycket! Sedan får vi se vad som händer på kvällen.

Küsse

Kommentarer
Postat av: emma

Jag har nu börjat blogga hos Katrin Zytomierska!



Hoppas du har en fin lördag. / Fröken Bitterfitta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback